شادمهر کوچولوشادمهر کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
عشق بین مامان باباعشق بین مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

عزیزدل ما شادمهر کوچولو

اردیبهشت بهشتی

1396/3/3 9:15
415 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته بهشتی ما عزیزدلکم

پسر گلم نفسم این روزها خیلی خیلی شیطون تر شدی مجدد!! شکلک های یاهوآخه چند وقت بود عاقل شده بودی هر چی بهت می گفتیم نکن یا دست نزن یا برات توضیح میدادیم کار بدیه دیگه انجام نمیدادی، ولی الآن با علم به اینکه میدونی این کار بده انجام میدی!!! متفکر

متاسفانه هنوز میوه نمیخوری و با هر ترفندی سعی می کنیم نمیتونیم راضیت کنیم مثلا حتی یه کوچولو هندونه بخوری!!!!!!! حتی اگه وعده استمارتیز که عاشقشی بهت بدیم بازم لب نمیزنی! نمیدونم این غرور و قد بازیت خوبه یا بد!غمگین

عزیزم این روزها بیشتر داری از مهد شعر و قرآن یاد میگیری...برات کتاب میخونن، شعر میخونن...میای خونه تکرار میکنی البته چیزایی که یکبار شنیدی یکم با غلط میگی، مثلا دیروز یه کتاب آوردی میگی مامان میخوام آقا شیره رو برات بخونم بعدش میگی یال قشنگی دارم، چشام چقدر درازه گوشامم که درازه!!!!!!!!!! خندونکولی سوره انا اعطیناک رو کامل میخونی صداتو ضبط کردم تا بعدها بشنوی و مثل ما لذت ببری...تشویق

حرفهای قلمبه سلمبه هم که نگوووووووو....هیپنوتیزممثلا وقتی یه چیزی بهم میگی من حواسم نیست میگی مامان جوابمو نمیدی؟!؟!  شکلک های یاهو  یا اگه یه وقت کار بد کنی سرت داد بزنم میگی مامان داد نزن دیگه! شکلک های یاهویا مثلا وقتی کار بد میکنی من اخم میکنم میگی مامان با من قهری؟ یا میگی مامان ازم ناراحتی؟!؟! اینا رو از کی یاد میگیری آخه؟!؟!شکلک های یاهو

عشق بهشتی من که هنوز بوی بهشت میدی و از بغل کردنت انرژیک میشمniniweblog.com

ماه اردیبهشت از بهترین ماه های ساله که من عاشقشمniniweblog.com...همه جا زیبا...گلگون...سبز....لطیف...انقدر طبیعت قشنگه که نمیخوای این ماه تموم بشه...بوی عطر بهارنارنج...بوی شکوفه های یاس...از همه مهمتر ماه تولد مامانت...ماه ازدواجمون...و.... خب برنامه های مهمی که تو این ماه باهم داشتیم و برات میزارم فقط حیف که زود تموم شد...

اول از همه بعد از تولد مامان مژده و عمو یاسر که تو مطلب قبل گفتم تولد آقا محمدطاهای عزیزم بود دوست جون شما که البته بخاطر ماه رمضان مامان باباش تولدشو به ماه قمری و تو اردیبهشت گرفتن...تولدت مبارک دوست خوشتپ و کوچولوی شادمهر...بوس

بقیه عکسها هم مربوط به قزوین گردیامونه که حتی قزوین هم تو ماه اردبهشت زیبا میشه و نمیشه از دیدنش چشم پوشی کرد...

اینجا پارک ملا خلیلا هست که از کیان جون دوست قزوینیت یاد گرفتیم اینجا رو...دستش درد نکنه خیلی قشنگهمحبتبوس

اینجا هم یه طبیعت بکر بی نظیر نزدیک راه آهن زیباشهره که واقعا لذت بردیم ازش و کلی با اجازه صاحب باغ چاغاله خوردیم...(البته تو نخوردی!)

اینجا قاصدک و شناختی بعد فوت میکنی میگی: مامااااان چرا نیمیشه؟!؟! خطاپسرم نخورش دیگه اینجوریه!!خندونک

اینجا هم پل طبیعت تهران هست که خیلی خیلی زیبا بود و دو پارک بزرگ رو بهم وصل کرده و از روی بزرگراه ها عبور میکنه...احسنت به طراح خانم این پل عظیم و زیباتشویقجشن

رئیس جمهورمون هم امسال برای دوره دوم جناب آقای دکتر روحانی شدن که امیدوارم بتونن این دوره بهتر از دوره قبل عمل کنن و سالهای خوبی در انتظارمون باشه...شکلک های یاهو

با دوتا عکس بامزه ازتون خداحافظی می کنیم و میریم به استقبال ماه رمضان امسال که توی خرداد ماههشکلک های یاهو

 

پسندها (2)

نظرات (2)

کیان
8 خرداد 96 14:41
درود بر شادمهر عزیز و دوست داشتنی. خاله زیاد نگران لج بازی و شیطنت های شادمهر جون نباشید. بچه دوست داره استقلال خودشو یک جوری نشون بده بخاطر همین لج میکنه. مخصوصا پسر بچه ها. تنها کاری که میشه کرد فقط تحمله گرچه مامان بابایی من هم خیلی وقتها کم میارم. از کوره در میرن.
مامان فدیا
17 خرداد 96 13:55
واااااااای از لجبازی این فسقلیااااا نگید که دلم خون کلا هر کاری رو برعکس انجام میدن بعدشم یه زبونی میزیزن که ادم روش نمیشه چیزی بهشو ن بگه !!!!