شادمهر کوچولوشادمهر کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
عشق بین مامان باباعشق بین مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

عزیزدل ما شادمهر کوچولو

مطالب رباتی😁

1396/3/15 19:53
538 بازدید
اشتراک گذاری

تست رباط نی نی وبلاگ
سلام پسر گلم امروز که دارم برات مینویسم...دهم ماه رمضانه و 15 خرداد و تعطیله...من همش خونم و تو پیش بابایی و مامان بزرگ اعظمتی تا کمکی باشه من بتونم این سه امتحان باقی مونده از فوق لیسانسمو بدم و به امید خدا تموم بشه
درس خیلی خیلی سختیه و چهار روزه دارم باهاش کلنجار میرم تا بتونم پاسش کنم...الانم که نزدیکای افطاره و تا نیم ساعت دیگه با بابا ناصر و اعظی جون میای پیشم و کلی میپری تو بغلم
این پست اولین پستیه که با رباط جدید نی نی وبلاگ و از طریق تلگرام دارم میزارم و یه جورایی تست این رباط محسوب میشه
اگه واقعا کار کنه چیز خیلی خوبیه چون از این به بعد میتونم بلافاصله و تند تند برات پست بزارم و هر وقت کار جالبی کردی عکسشو برات بزارم...🙂
فعلا با این دوتا عکس بای بای میکنم و برم سر درسم


اینجا ظهر از مهد اومدی و با عشق به فوتبال خوابت برده



اینجا هم به قول خودت عافیتت باشه تمیز شدی گل شدی
ببینم چی شد...بابای عزیزم

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان فدیا
17 خرداد 96 13:51
به به ای جون پسر قشنگ خوش اخلاق فوتبال دوست
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
مرسسسسسسسی ممنون