شادمهر کوچولوشادمهر کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
عشق بین مامان باباعشق بین مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

عزیزدل ما شادمهر کوچولو

از دو ماهگی تا 70 روزگی - سال 94 مبارک

1394/1/6 0:02
965 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااام جینگول مامان! شنگول مامان! گوگولی مامان!

دو ماهگیت مبااااااااااااااااارک فندقم

سال 1394 مبااااااااااااارک عشقمniniweblog.com

70 روزگیت مبااااااااااااارک نفسم

خب مختصری برات شرح بدم جیگرکم:

گل پسرکم شادمهرم دوماهگیت خونه ی مامانی مریم بودیم و کلی کیک و بادکنک و جشن و ... جشن

چهارشنبه سوری و روز اول عید هم تا روز چهارم پیششون بودیم خیلی خوب بود کلی با مامان مریم و دایی رضا حرف میزدی منجمله: اونگه! اونبه! دَ ! اَووو و.... بوسکلی هم شیطون شدی و خودتو از تو کریر پرت میکنی بالا که بغلت کنیم و راهت میبریم دست و پا میزنی و همه چیز و با دقت تماشا میکنی گلم ... بگو هزار ماشاالله...فکر کنم تو ذهنت نقشه میکشی که راه افتادی همه چیزا رو بریزی به هم!!!! خدا به دادمون برسه!!خندونکهیپنوتیزم

اولین عید نوروزت مبارک گلم...لحظه سال تحویل هم پیش مامان بزرگ اعظمت اینا بودیم و کلی خوش گذشت و عکس های دسته جمعی فراوانی گرفتیم...فقط فکر کنم من دوغ خورده بودم شما همش خواااااااااااب تشریف داشتی!! خوابولی در حالت خوابم ازت عکس گرفتیمراضی

فعلاً خونه ی خودمون تشریف داریم خیلی حوصلمون سر رفتهخواب آلود نه هیچ جایی میریم نه مهمونی نه مسافرت و نه کسی میاد چون میخوایم کوچولومون خوب خوب بشه و جون بگیره بعد...محبت

ولی حالا شاید یه سفر یکی دو روزه یه جا بریم که اگه رفتیم قول میدم حسابی مواظبت باشم عزیزکم...قول بده دیگه مریض نشی نفسمفرشته

محبتبازم میگم مثبت و منفی بینهایت عاشقتیم هممووووون محبت

i-love-you-11-0214

 

پسندها (9)

نظرات (5)

مامانی رادین
6 فروردین 94 1:31
سلام عزیزم خوبید؟سال نو مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشید و هزار سال زنده باشین و سایه تون بالاسر شادمهر کوچولو باشه جیگر طلا چقدر ناز شده هزارتا بوس برای عزیز دلم
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
سلام مامانی مهربون...ممنووووونم سال نوی شما هم مباااارک...فداتون بشم مرسسسی
مامان آرمین
17 فروردین 94 15:28
عیدتون مبارک.اولین عید جوجوی خاله مبارک.قربونت برم من.ماشالله
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
سلااااام مرسسسی خاله مهربونش...خدانکنه
مامان و بابا
18 فروردین 94 10:36
سلام مامانی عیدتون مبارک امیدوارم با نی نی ناز هزاران عید رو باهم سپری کنین از طرف من نی نی نانازی رو ببوس
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
مرسسسسسسی ممنووووونم به هنچنین
کیان
19 فروردین 94 11:36
شادمهر جون عیدت مبارک
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
عید شما هم مباااارک
نیکتا
6 اردیبهشت 94 17:45
ஜ۩۞۩ஜ ¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) ★★◄███▓▓ آرزومــــــــــــنـد آرزوهای قـشـنــــــــــــگـتـم ▓▓███►★★ (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸) ¸.•´•.¸)`' •.¸) ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ ஜ۩۞۩ஜ سلام خاله جون . وبلاگتون خیلی عالیه ... اگر با تبادل لینک موافقید بگید تا من لینکتون کنم و شما هم منو لینک کنید . راستی خوشحال میشم بهم سر بزنید. ممنون
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتما هم لینکتون میکنم هم بهتون سر میزنم