شادمهر کوچولوشادمهر کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
عشق بین مامان باباعشق بین مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

عزیزدل ما شادمهر کوچولو

وااااااااای خدا دیگه چیزی نمونده ^_^

1393/9/3 13:50
1,768 بازدید
اشتراک گذاری

هفتگی مباااااااااااااااااااارک

سلااااااااااااااااام سلام هزارتا سلااااااااااام نفس مامانniniweblog.com

چند روزی بود میخواستم برات کلی خاطره این روزها رو بنویسم هر بار اومدم بنویسم گفتم نه الان وقتش نیست بزار حسابی سرحال باشم بعد... زیباامروز صبح کلی مطلب واست نوشتم و کلی ذوق و هنر و عشق در وکردم، که یهو کامپیوتر هنگ کرد همش پریـــــــــــــــــــــــــــــــــــد الانم تا میام واست بنویسم یکی یه کار بهم میگه گیجدیگه همه چیو گذاشتم کنار که با تک تک بندهای وجودم و از اعماق قلبم واست بنویسم.

اول بگم دیدی مامان زرنگ و خوش قولی شدم...زیباهم دکتر رفتم، هم آزمایشگاه، هم نینی گرافی...بزار اول از اینا واست بگم:

دکتر:

اوایل هفته پیش با بابایی ناصرت رفتیم دکتر، همون خانوم دکتر مهربونی که از اول که اومدی تو دلم میرفتم پیشش تو قزوین، خانم دکتر معصومه انبارلویی که خیلی صبور گوش میده و کامل توضیح میده، niniweblog.com  نوبت که گرفتیم رفتیم پیاده روی تا نوبتمون بشه...ولی تا برگشتیم دیدم خانوم دکتر داره ماشینشو از تو پارکینگ میاره بیرون و میره!!!! منم زود رفتم پیشش گفتم خانوم دکتررررررررر Hello من نوبت داشتم فکر نمیکردم به این زودی همه ویزیت بشن و برید! خانوم منشی هم داشت میرفت دکتر به یمن سلطان شادمهرخان با خانوم منشی دوباره برگشتن بالا عینکو در مطب و باز کردن و ما وارد شدیم....خندونکقوی بعد از کارهای کنترلی، دوباره صدای قلب کوچولوی نازتو شنیدم، هورااااااااااااااا خیلی جیگل می تپه عشق مامان  ...برای خارش شدید مامان هم آزمایش دادن هم دوتا آمپول و یه پماد که با وجود اینکه هنوز خوب خوب نشدم ولی خیلی بهتر شدم آمپول ها رو زدم، کلی شرمنده خانوم دکتر شدم که بخاطرمون برگشت دوباره بالا، بیا باهم دیگه از این همه محبت و انسانیتشون تشکر کنیم...خانوم دکتر مهربون ممنوووووووووونیمniniweblog.com

آزمایشگاه: 

عشق گوگولی مامان، زودی رفتم آزمایش هامم دادم زیبایکی همون که دکتر اخوان تهران نوشته بود یکی هم واسه خارش هام که خانوم دکتر انبارلویی نوشته بودن، دو مرتبه دوباااااار خون دادم سبز ...دیشب رفتم جواب آزمایش خارش حاضر بود و خداروشکر هیچی نبووووووود  ولی جواب آزمایش هموگلوبین دو سه روز دیگه حاضر میشه که اون تخصصی تره و مطمئنم چیزی ازش سردر نمیارم متفکرتا خانم دکتر ببینه و براساس اون برای مامانی دارو بنویسه که این چند هفته باقی مونده رو هم کامل و خووووب رشد کنی عزیزدلکم

 

r.gifh.gife.gifm.gifd.gifa.gifh.gifs.gif

 

خب بریم سراغ نینی گرافی:

دیروز ساعت 5.30 وقت نینی گرافی داشتم و ساعت 6 دربی استقلال و پرسپولیس بود و بگم برات که بابایی ناصرت حاضره از همه چیش بزنه فقط به فوتبال برسه یه جورایی این فوتبال شده هووی من!! شاکی خلاصه منو گذاشت دم سونوگرافی و خودش پرید خونه مامانی بزرگ اعظمت که از نیم ساعت قبل به استقبال فوتبال بره!!!!!!! niniweblog.com خلاصه موندیم من و شما که دوساعتی تو نینی گرافی منتظر موندیم و هی آب خوردیم!!!!!!!! وقتی رفتیم داخل با کمال تعجب دیدم یه آقای دکتریه!!!! من فکر کرده بودم مهری حبیبی بوده ولی سونوگرافی مهدی بوده!!!!!!!!!  ولی خب خیلی آقای دکتر ماهر و مهربون و با حوصله ای بودن، اول که گفت واااااااای چقدر مثانه ت پره؟!؟!؟!؟ تعجب گفتم خب کلی آب خوردم! خجالتگفت چرا؟!؟!؟!؟ گفتم خب دیدم همه آب میخورن منم هی آب خوردم!!! یهو زد زیر خنده و با قه قهه  گفت اونا واسه ماه های اوله نه تو که نینیت به زودی به دنیا میاد!!!!! منم گفتم خب نمیدونستم خب!خجالت خلاصه بعد از اینکه اون غلطک سرد و گذاشت رو دل مامان و روی ماهتو دید گفت چه پسریه ماشالله خدا حفظش کنه انشاالله...منم گفتم انشاالله...دکتر شنید و دوباره با خنده گفت معلومه کلی طرفدار داره هااااااااا... تو دلم گفتم خیلی خیلی! معلومه که خیلی بعدشم گفت به به ماشالله وزنش 1950 و قدشم بالای 42 میشه، خدایا شکرت واسه وجود فرشته نازم شادمهرم بعدش رفتیم دنبال بابایی ناصر که بریم خونه که بابایی مثل برق پرید تو ماشین و گفت بدو بدو عجله کن!!  برای چی؟!؟!؟ برای اینکه هنوز 20 دقیقه از بازی مونده بوددد!!!! خلاصه بعد از اینکه پرسپولیس 2-1 استقلال و برد و از نینی گرافی پرسید با خوشحالی تو پوست خودش نمیگنجید  هی میگفت ماشالله پسر گلم ... بعدش باهم رفتیم تو اینترنت و طی تحقیقات گسترده متوجه شدیم وزن و قد جنین نرمال در 32 هفتگی 1800 گرم و 41 سانت بعد کلی ذوق کردیم واست عشقم  ولی خب بعدشم طی ادامه تحقیقات متوجه شدیم تا 8 هفته آینده شما 2 کیلو و بنده 4 کیلو اضافه وزن پیدا مینماییم... بعدشم شب یه جشن کوچولوی سه نفره واسه این همه شادی و خوبی گرفتیم و رفتیم رستوران نایب و من و شما کباب برگ خوردیم... 

 

عزیزدلم، ماه من، یه کم بگم از برکت قدوم کوچولوی مبارکت که هنوز نیومده کلی خبر خوووووب شنیدم:

اول اینکه:

دختردایی بابایی هم یه نی نی داره که دخمله و دختر خاله مامان هم یه نی نی داره که پسره، ولی خب جفتشون از تو کوچولو ترن تو ارشدی و اولین هستی...میدونی که هیچکی اولی نمیشه... بععععلهقوی 

دوم اینکه:

بابایی یه خونه برای خودِخودمون پیش خرید کرده که قراره با سلیقه خودمون تمام طراحی داخلیشو انجام بدیم خیلی خوکشلش میکنیم هورااااااااااااااا  

سومی هم اینکه:

با وجود اینکه واسه خرید خونه یکی از ماشین هامونو فروختیم و با خرسفیدخندونک (به پراید بابا میگیم) اینور اونور میرفتیم، ولی قراره بابایی یه ماشین خوبم همین روزها واسمون بخره، که انشاالله شما اومدی دیگه جات تو ماشین راحته راحت باشه  

 

دیگه آخر سر هم بگم که فکر نکنی به فکر خرید واسه گل عزیزم نیستم هااااااااا قراره به زودی بریم با مامانی مریم هممممممممه چیزای خوکشل خوکشل و از تهران واست بخریم و عکسشو واست میزارم اینجا 

عسلکم، نازنین پسرم، عمرم، زندگیم، با اینکه فقط این روزها بی خوابی و دل درد برای کش اومدنش، و کمردرد و پا درد اذیتم میکنه! فقط!!!!!خندونک ولی هیچ کدوم در حد انتظار زمینی شدن و ورودت تو بغل مامان نیست، نمیدونی چقدر زمان ها رو میشمرم، دیگه چیزی نمونده... درسته شیرین ترین انتظار زندگیه ولی دیگه آخراش خیلی خیلی دیر میگذره، مامانی کلی مواظب خودت باش و مثل همیشه شیطونی کن و خوب خوب که همممه چیت کامل شد به موقع بیا پیشم عجله نکنی هاااااااا بوسبغل

راستی یه چیز دیگه هم بهش پی بردم!!! این سایت و وبلاگ تا عکسهای ناناز تو توش نیاد هرکاریش کنی قشنگ نمیشه...فقط با عکسهای گل پسرمه که جون میگیره و میدرخشه و خوشکل میشه...Photographer

 

دوستت داریم هوااااااااااااااااااااارتا

پسندها (8)

نظرات (6)

مامانِ نی نی
4 آذر 93 8:29
خدا رو شکر که همه چی خوبه. سونوگراقیت خیلی بامزه بود. اون همه آب خوردی بعدش چیکار کردی مهدی و مهری اشتباه گرفتنتم خیلی باحال بود.
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
هیچی داشتم میترکیدم واقعاً دیدم آقاعه شکه شدم!!! ولی جداً سوتی های شدیدی دادم مرسی که همه رو خوندین
مامان محمدطاها
5 آذر 93 9:59
عزیزم عاشقتم با این توضیحات مفصلی که میدی منو یاد دوران خوش بارداری خودم انداختی انشالله نی نی خوشتلت هر چه زودتر صحیح وسالم به دنیا بیاد و این انتظار هم برات تموم بشه راستی عزیزم خونه جدید مبارک،انشالله جشنهای بزرگ شادمهر کوچولو رو توش بیگیرین
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
خودم خیلی دوست ندارم این هم توضیحات بدم ولی خب بدون عکس نی نی آدم مجبوره توضیح بده دیگه... ولی خودمم دوست دارم مختصر مفید باشه ممنون از دعای قشنگتون انشاالله خیلی ممنونم از تبریکتون و از اینکه افتخار دادین بهمون سر زدین
مامان پریناز
8 آذر 93 17:06
سلام عزیزم منم چند بار این جوری شدم و کلی نوشتم یه دفعه همش پریده خب پیش میاد دیگه!! خونه جدیدتونم مبارک ایشا ...توش همشه جشن بگیرید و سه تایی به سلامتی و دل خوش زندگی کنید. برای ما هم دعا کنید زود زود خونه دار شیم.
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
سلاااام دوست عزیزم ممنون بابت همه چی و برا اینکه به ما سر زدی مرسسسسی برای دعاهای قشنگت انشالله شما هم بع زودی زود خونه خوشگل و دلخواهتون و میخرین و توش همش جشن براه میندازین
مامانی رادین
11 آذر 93 1:35
سلآم مامان آینده خوبی چه ماجراهایی که نداره این بارداری ..خیلی هم شیرینه و بعدا آدم دلش برای همون دل درد و ...تنگ میشه. ایشالا به سلامتی فارغ بشی و یه نی نی ناز و سالم بیاد تو بغلت و عکساشو بزاری کیف کنیم. خواهر شوهر و دوست منم باردارن تو 7 ماه هم هستن
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
سلااااام مامان رادین جووون آره والا هر روز یه بامبولی داریم ولی شیرینه...ممنون از دعاتون مبارکشوووون باشه انشالله اونا هم به سلامتی و راحتی و خوشی نی نیشون بیاد تو بغلشون
مامان نوشین والناز
20 آذر 93 7:50
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ میای لینک کنیم اگه موافقی خبرم کن
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
واااااااای چه قشنگه...لینک کردم
yaser
25 آذر 93 14:42
mashala ghdet be amoot keshide amooie perspolis kise kesharo bord toam 100000000000000% sorkh del mishi
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
قدش که به مامان باباشم رفته باشه بلند میشه شادمهرم حالا عمویی هم یک سانت از باباییت بلندتره! به اون یک سانت مینازه مطمئنم پسرم فوتبالی پرسپولیسیه دو آتیشه میشه