شادمهر کوچولوشادمهر کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
عشق بین مامان باباعشق بین مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

عزیزدل ما شادمهر کوچولو

اندر تدارکات ورود شاهزاده من

1393/9/13 10:04
1,092 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااام خرمالوووووووی مامان

چطوووووووووووووووری شیطونک من!

نفس هام با حرکات تو تنظیم میشه این روزها! niniweblog.com

امیدوارم جات تنگ نباشه عزیزم

میدونم داری کلی بازی میکنی و از حالا عاشق بازی هستی خندونکچون خوندم از 33 هفتگی به بعد با بند نافت هم بازی میکنی...بعضی وقتها با منم بازی میکنی هرجا دستمو میزارم تو هم میزنی قدشSmiley

نمیدونم چرا اصلا دیگه روزها نمیگذره!!  من همش میخوام زودتر بگذره و بغلت کنم بغلخب دل تنگتم جیگلم چیکار کنم؟

 

این روزها بابایی ناصرت بیشتر از قبل حست میکنه، نازت میکنه، و باهات حرف میزنه و همش واسه دیدنت روزها رو میشمره...همش میگه شادمهرمو با خودم میبرم اینور اونور و مطمئنم و منو خیلی بیشتر دوست داره!!! دلخورولی خودش ته دلش میدونه که من و تو چقدر به هم وابسته شدییییییییممحبت

بیا یه تشکر ویژه و مخصوص و داغ از مامانی مریم بکنیم niniweblog.comچون این روزها داره کل کرج و تهران میچرخه و واست وسیله های خوشگل و با کیفیت و ناز میخره، بوستخت و کمد و خریده و میگه انقده محکمه میتونی حتی تو کشوهاش بپر بپر کنی!!! ولی از این کارا نکنی هاااااااااا زباندل مامان میریزه! تازه لبه های تیز هم نداره همش گرده!  مامانی جون قشنگم مامانی مریم نااااااااز شادمهر دست و پات درد نکنه که انقدر با دقت تلاش میکنی و کلی راه میریniniweblog.com تا چیزای بی نظیر واسه نوه ت بخری!

دووووووووستت داریم...

وقتی چیدیم و تکمیل شد، عکسهای همه وسایلتو برات میزارم گوگولی گل منPhotographer

 

مواظب خودت باش و شیطون باش و صبور تا به وقت خودش بپری تو بغلم، niniweblog.comniniweblog.com

دعا کن این روزهای دلتنگی زودتر بگذره نفسم

عاشقانه دوستت داریم فدات شم

پسندها (11)

نظرات (11)

مامان نازیلا
13 آذر 93 17:55
عزیزم این شاله تو هم بزودی از علاقه مندیهاش می نویسی. منم لینکت کردم . موفق باشی
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
انشاالله...مرسسسسی
مامان بردیا اریایی
14 آذر 93 1:25
به به میبینم که دیگه چیزی نمونده تا شادمهر کوچولو رو ببینیم ایشالله که به وقتش میاد
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
واااای خیلی دیر میگذره خیلی انتظار سخته، مرسسسی مامان مهربون انشالله
مامان بردیا اریایی
14 آذر 93 1:27
مامانی مریم شادمهر جون دستت درد نکنه که به فکر نوه ای ممنون اماده شد سیسمونی حتمد عکس هاشو بذاریااااااااااااااااااااا
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
حتما میذارم چشششم
مامانی رادین
14 آذر 93 16:06
ایشالا این روزها راحت بگذره و زودی بتونی نینی نازت و ببینی .وسایل کوچولوتم مبارک باشه من عاشق سیسمونی ام زودتر عکسشو بزار ببینیم
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
سلام سلام مرسسسسسسسی از دعای قشنگتونممنوووونم چشششم تخت و کمدشو بسازن بفرستن میچینیم و حتما عکسهاشو میزارم
مامان محمدطاها
15 آذر 93 23:12
سلام سلاممممممممممم سیسمونی نی نی گلت مبارک انشاالله که این روزهای آخرهم برات راحت بگذره خانمی، میدونم سخت ودیر میگذره ولی بلاخره تموم میشه . این بوساهم فقط فقط برای شادمهر کوچولو
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
سلاااااااااام به روی ماهتون مرسسسسسسسسی سیسمونیشو خیلی دوست میدارم حتماً کامل شد به زودی عکسهاشو میزارم... دعا کنین زودتر بگذره این روزها واقعا خسته شدم یعنی کی نینیم میاد تو بغلم منم کلی ماچ میفرستم واسه نی نی نازنازیتون
مامان نوشين و بابا علي
16 آذر 93 11:10
سلام عزيزم ، انشالله سلامت باشي ، در ضمن به مامانيت بگو برا خريد سيسموني برن قشم يك سوم قيمت ميتوني بهترين چيزا رو بخري ، من برا خواهرم رفتم بهترين كالسكه مارك رو از اونجا خريدم ٣٠٠
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
سلاااام عزیزم ممنون از راهنمایی خوبتون، والا مامانم 90 درصدشو از کرج و تهران خرید اتفاقاً خیلی هم گروه شدن ولی خب حالا فرصت نداشت بره قشم شاید زودتر میگفتین راهی قشمش میکردم
مامانِ نی نی
18 آذر 93 8:43
می دونم عزیزم. خدا کنه نگاه رحیمش رو به منم بندازه. ممنونم از دعای خوبت
نوشين
19 آذر 93 10:37
سلام ، واييييي خسته شدم از انتظار ، منم دلم ميخاد از ني ني ت عكس ببينم، ديگه چقد بيام عكس نبينم ، براي همه ني ني ها ارزوي سلامتي دارم، براي خواهرمنم دعا كن به سلامتي و به موقع زايمان كنه، شما هم همينطور، راستي ني ني ما ٢٠ بهمن مياد شما چطور؟
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
وااااای نگین دارم دیوونه میشم خیلی انتظار سخته خیلی دلم میخواد از نینی عکس بزارم پس کی این دو ماه میگذره خب؟ انشاالله خواهرتونم به سلامتی و به موقع و راحت زایمان کنن دکتر به من گفته 7 بهمن، ولی سونو گرافی گفته بزرگتر از سنشه شاید اواخر دی به دنیا بیاد نمیدونم خیلی می ترسم
کیان
19 آذر 93 15:10
خاله چقدر قشنگ با نی نیت صحبت میکنی. خوشبحال شادمهر که یه همچین مامان خوبی داره
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
ممنوووونم خوشبحال کیان تپلو که چنین مامان فهمیده و خوبی داره سایتش خیلی عالیه
مامانی
23 آذر 93 23:19
سلام عزیزم امیدوارم تو و پسر گلت خوب و سلامت باشید خوشحالم که پسرم دوست خوبی مثل مهرشادجون پیدا کرده مراقب خودت باش عزیزم
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
سلام دوست خوبم منم امیدوارم سلامت باشین و پسر گلتون با سلامتی و خوشی بپره تو بغلتون شما هم کلی مراقب خودتون باشین و موقع زایمان ما رو هم دعا کنین
yaser
25 آذر 93 14:32
bshamehr jan azizam man midoonam jat kheyliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tange hey be mmamanet migam yekam rejim begir ninie ma jash baz beshe vali koo gooshe shenava
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
نخیرم مامانی عمویی شوخی میکنه من باربی باردارم و کلی جا داری و همیشه تو دلم میچرخی راحت