شادمهر کوچولوشادمهر کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
عشق بین مامان باباعشق بین مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

عزیزدل ما شادمهر کوچولو

سلاااااااااام سلاااااااااام سلاااااااام بابایی

1393/6/26 20:46
254 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم خیلی هیجان دادم الان شاید نتونم حرفامو کامل و زیبا بنویسم چون اولین باریه که میگمو جگرگوشه ام بعدها میخواد بخونش.تو مهمترین اتفاق زندگیمی از الان واسه دیدنت قلبم داره میکوبهمحبت.خیلی خیلی واسم مهمی .بابایی دوست داره باهاش بیای فوتبال من بهت پاس بدم تو هم که بازیت عین خودم خوبه به عموییت لایی گلی چشمکبزنی خوب دیگه من الان برم روی عمو یاسرتو کم کنم آخه امروز چهارشنبه  هست بدترین روزای هفته های عموت واسه اینکه دست خالی میاد سالن فوتبال با یه کیسه گل برمیگردهخندونک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مژی
29 شهریور 93 8:18
بابایی شادمهر مرسسی از اینکه تو ثبت لحظات شادمهر کوچولو شریک منی...کلی ذوق کردم
الی
9 مهر 93 6:59
سلام امیدورام بارداری خوبی رو پشت سر بذارید . اگر دوست دارید اتاق نی نی تون متفاوت باشه ی سر به این سایت بزنید http://idivar.ir/