شادمهر کوچولوشادمهر کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
عشق بین مامان باباعشق بین مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

عزیزدل ما شادمهر کوچولو

چشم به راهتیم عزیزم

1393/6/25 9:18
485 بازدید
اشتراک گذاری

شادمهر گلم الان داره میشه 5 ماه که تو دل مامانشه،زیبا کلی باهم حرف میزنیم، دوست شدیم، بازی می کنیم، گریه می کنیم، تازه تازه دارم حرکاتشو تو دلم حس می کنم،محبت برا همین بیشتر بهش وابسته شدم، عزیز دل مامان کلی مهربونه از اول حاملگیم تا حالا اصلا مامانشو اذیت نکرده، فقط معده م رفلکس داشته که الان خیلی بهترم، گل عزیزمون کلی عکس و فیلم از 4 ماهگیش داله که میزارم بزرگ شد ببینه چقدی بوده و از کجا به کجا رسیدهقوی

جیگل قشنگم همه چشم انتظارتن بخصوص عمو یاسرت که هر روز کلی میاد بالاسرت باهات بازی میکنه،خندونک عمو نادرت هم که وقتی فهمید پسری کلی ذوق کرد و میخواد واست کلی ماشین و هلی کوپتر و اسباب بازی بخرهعینک، عمه کبری هم خیلی چشم انتظاره زودتر بیای پیشمون واست لاک بزنه!!!! تعجبولی من میگم شادمهرم پسره آقاس نباید لاک بزنه، ولی عمه جونت عشق لاک زدنتو داره از حالا رفته واست لاک خریده!!!!دلخور

آروم و صبور و سلامت باش کلی تو دل مامانی مواظب خودت باش و کلی چیزهای مقوی بخور تا قوی و پرزور بشی شادمهرم، یه خورده دیگه صبر کنی میگیرم بغلت عززززززززیزمبغل

پسندها (2)

نظرات (1)

زندگی از آ...تا...ی
27 شهریور 93 9:47
از آ...تا...ی زندگی در زندگی از آ...تا...ی طرز تهیه انواع غذاهای ایرانی و بین المللی، شیرینی پزی، خانه داری، درمان های خانگی،هنرهای دستی، بیماری های زنان و مشاوره ی خانواده و ازدواج در سایت زندگی از آ...تا...ی. با لینک کردن سایت برای همیشه به مفیدترین لازم برای زندگی دسترسی داشته باشید.