شادمهر کوچولوشادمهر کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
عشق بین مامان باباعشق بین مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

عزیزدل ما شادمهر کوچولو

چهل روزگی پسرگلـــــــــــــــم

1393/12/5 20:27
715 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااام جیگر قشنگم

چهل روزگیت مبااااااااااااااااااااااارک عزیزترین عزیزم 

عااااااااااااااااااااااااشقتم تماااااااااااااااااااااام هستیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

niniweblog.comtotalgifs.com floties gif gif 18 (2).gifniniweblog.com

عزیزدلم در 36 روزگیت یعنی اول اسفند 93 اولین عروسی زندگیت و رفتی...عروسی عمو نادر...

انشالله خوشبخت باشن همیششششه

تو هم خیلی پسر خوبی بودی فقط یه کم آخر شب از صدای بلند کلافه شدی و گریه کردی که بردیمت با باباییت تو ماشین تا آروم بشیniniweblog.com...چون شب بارونی شدید بود نمیشد تو محوطه بگردونمت...ببخشید که یه کم اذیت شدی ولی خب اولین عروسی و شرکت کردی انشاالله زندگیت پر از شرکت کردن تو عروسی ها و جشن های خووووووووب... آمیـــــــــــــــــــن

شادمهر در عروسی در 36 روزگی

خب بگم برات از اولین کلمه ای که غیر از گریه و آو و اوو و اِوو به زبون میاری: اونگه خندونکمواقعی که گریه الکی میکنی یا مثلا میخوای حرف بزنی میگی الهی فدای اونگه ت بشم من گلکمبوس

تازگی ها هم وقتی حالت خوب باشه  و همه چی اوکی باشه کلی میخندی به خصوص به باباییت...البته فعلاً بی صدا میخندی فقط تو خواب با صدا میخندی گلم...وقتی میخندی دنیا رو به من و بابات میدن عسلم

اولین عکس از خنده های قشنگت در 40 روزگیت

پیش بعضی ها هم خیلی آرومی مثلاً عمو نادرت باهات حرف میزنه ساکت میشی و نگاهش میکنی یا بغل بابات ساکت ساکت میشی و آروم میخوابی...مامانی مریم و که نگوووو دوست جون جونیت شده...مامان بزرگ اعظمت هم هر وقت بغلت میکنه کلی میچسبی بهش و رو دل نرمش میخوابی!خندونک

وقتی هم بغلت میکنیم و روی خودمون میخوابونیمت هی پا میزنی که بری جلو یا بری بالا...هزار ماشاالله به تو پسر شیطون من! فکر کنم حسابی میخوای شیطون بشیا خدا به دادمون برسه...گیج

چندتا عکس از 31 تا 38 روزگیت عزیزم

اولین بار که سوار کالسکه ت کردم! در حال خوااااابیخواب آلود

فردا هم قراره دوباره ببریمت مرکز بهداشت امیدوارم ایندفعه وزن و قد گرفته باشی وگرنه کلی مامان غصه میخوره هااااااا... غمگین یه کم هم خرخر می کنی تو خواب امیدوارم سرمانخورده باشی وگرنه من دق میکنماااااااااگریه

 

عشق مامان و بابا دوستت داریم هوارهوارهوارتاخانواده

پسندها (5)

نظرات (9)

مامانِ نی نی
6 اسفند 93 9:47
عزیز دلم. قربون خنده هات بشم. چه پسر خوش اخلاقی
مامان محمد طاها
6 اسفند 93 10:34
سلام عزیز خاله چهل روزگیت مبارک نفسم شادمهر جونم انشالله عروسی خودت باشه ما بیایم عکسات خیلی نازن خوشکلم ، راستی مواظب اون خرسی باش تا داستانش واسط مث دوستی خاله خرسه نشه خاله جون راستی مژگان جون حالا حالا مونده واسه حسادت چون بابا و پسرا خیلی باهم اوخت میشن پسر من که عاشق پدرشه (گاهی اوقات کفر منو در میاره ) ولی در هر حال سلامت و خوش باشن همین برای ما مامانا کافیه شادمهر کوچولو دوستت داریم
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
سلااااام خاله جونم مرسسسسی...انشاالله اول عروسی دوست جونم محمدطاها ممنووووونم مامانی و دوست مهربوووونمون ماهم عاشق محمدطاها و شما هستیم
کیان
6 اسفند 93 14:47
سلام موش کوچولوی با نمکنترسیدی رفتی بغل آقا خرسه شادمهر جون اگه شبا بینیت میگیره به مامانی بگو قطره چشمی بتازولیت(البته اگه اسمش رو اشتباه نگفته باشم) یک قطره بریزه تو بینیت تا مجاریش باز بشه راحت بخوابی
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
نه خاله جون من خیلی شجاعممممم چشششششم دستتون درد نکنه تازه بابامم واسم بوخور خریده دیگه بینیم خشک نشه
مامانی
7 اسفند 93 20:18
نگران نباش عزیزم...حالا حالا وقت داره تا تپل مپل شه ..خاله قربونش
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
انشالله ممنوووووووووونم
مامان بردیا اریایی
8 اسفند 93 0:58
وااااااااااااااای الهی من فدات 1ماهگیت مبارک ایشالله 100000000000000000000000000000000000000000ماهه بشی گلم
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی
مامان بردیا اریایی
8 اسفند 93 0:59
قربوووووون اون خنده خوشگلت بشه خاله دووووووووووووووست دارم عزیزم
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
مرسسسسسسسی خاله جوووووونم منم خیلی شما و بردیا جون و دووووووووست داررررررم
مامان مریم
8 اسفند 93 11:40
ماشالا اقا عرفان ایشالا همیشه به شادی و عروسی
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
اسمم شادمهره خاله جون...مرسسسسی
مامان و بابا
16 اسفند 93 13:52
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا در ضمن خاله جون تعیین جنسیت نینی شما رو چند هفتگی گفتن؟
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
سلام ممنوووونم ... چششششششششششم برای منو 15 هفتگی گفتن پسره
مامان آرمین
22 اسفند 93 23:46
ای جاااااانم هزار ماشالله چقدر ناز خندیده.قربووووووونت بشم من.بوووووووس
مامان مژی و بابا اژی
پاسخ
مرررررسی خاله جون خدا نکنه